Mardata. Vzpoury v žurnalistice
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Dějiny rozhovoru a další texty o médiích 2008–2011. Kniha se věnuje především dějinám rozhovoru, protože takový text u nás doposud chyběl. Dále nastiňuje stručnější dějiny rešerše a dějiny cenzury a zabývá se i esejem, který srovnává paměti zakladatele časopisu Der Spiegel Rudolfa Augsteina se zakladatelem Reportéra, Stanislavem Budínem. Karel Hvížďala v knize říká: „Moderní noviny jsou mardata, což je aramejsky vzpoura: pokud se média nebouří, zrazují své poslání a jsou jen státním věstníkem. Toto slovo jsem použil proto, že právě v aramejštině se poprvé dávno před vynálezem novin a žánru rozhovoru vyučovalo kladení nebezpečných otázek… My se této dovednosti budeme muset znovu učit.“ Knihu ocení studenti středních a vysokých škol zaměřených na žurnalistiku a média a všichni, kdo s médii pracují nebo o ně mají zájem.
Skladem máme celkem knihy Mardata. Vzpoury v žurnalistice (2011).
Nákup knihy
Mardata. Vzpoury v žurnalistice, Karel Hvížďala
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 74 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Mardata. Vzpoury v žurnalistice
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karel Hvížďala
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2011
- ISBN10
- 8073678519
- ISBN13
- 9788073678517
- Kategorie
- Publicistika
- Anotace
- Dějiny rozhovoru a další texty o médiích 2008–2011. Kniha se věnuje především dějinám rozhovoru, protože takový text u nás doposud chyběl. Dále nastiňuje stručnější dějiny rešerše a dějiny cenzury a zabývá se i esejem, který srovnává paměti zakladatele časopisu Der Spiegel Rudolfa Augsteina se zakladatelem Reportéra, Stanislavem Budínem. Karel Hvížďala v knize říká: „Moderní noviny jsou mardata, což je aramejsky vzpoura: pokud se média nebouří, zrazují své poslání a jsou jen státním věstníkem. Toto slovo jsem použil proto, že právě v aramejštině se poprvé dávno před vynálezem novin a žánru rozhovoru vyučovalo kladení nebezpečných otázek… My se této dovednosti budeme muset znovu učit.“ Knihu ocení studenti středních a vysokých škol zaměřených na žurnalistiku a média a všichni, kdo s médii pracují nebo o ně mají zájem.