Moderní hotelový management: Nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: Optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: Případové studie a příklady
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe. Uznávaní a zkušení autoři seznamují čtenáře s nástroji řízení v jednotlivých činnostech, ale též řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů a s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. V knize se dozvíte, jaké jsou aktuální trendy, úspěšné manažerské techniky, ale i základní principy fungování hotelu. Seznámíte se s činnostmi jednotlivých organizačních složek od úseku ubytovacího, stravovacího, ekonomického přes marketing, PR až po personální úsek či zabezpečení a správu budovy. Součástí publikace jsou případové studie a příklady z jednotlivých středisek hotelového provozu.
Nákup knihy
Moderní hotelový management: Nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: Optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: Případové studie a příklady, Felix Křížek, Josef Neufus
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 114 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Moderní hotelový management: Nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů : komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: Optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: Případové studie a příklady
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Felix Křížek, Josef Neufus
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8024738686
- ISBN13
- 9788024738680
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4,65 z 5
- Anotace
- Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe. Uznávaní a zkušení autoři seznamují čtenáře s nástroji řízení v jednotlivých činnostech, ale též řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů a s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. V knize se dozvíte, jaké jsou aktuální trendy, úspěšné manažerské techniky, ale i základní principy fungování hotelu. Seznámíte se s činnostmi jednotlivých organizačních složek od úseku ubytovacího, stravovacího, ekonomického přes marketing, PR až po personální úsek či zabezpečení a správu budovy. Součástí publikace jsou případové studie a příklady z jednotlivých středisek hotelového provozu.