Čítanka k Přehledu české literatury 20. století
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Tato čítanka je koncipována tak, aby vytvářela organický celek s publikací Přehled české literatury 20. století. Je proto logické, že nejen výběr, ale i chronologické řazení ukázek byly podřízeny tomuto titulu. Zcela záměrně nejsou v čítance zbytečně dlouhé prozaické texty, jejich rozsah respektuje časové možnosti v hodině českého jazyka. Otázky a náměty k diskusi, které doprovázejí každý celek, nejsou dogmatem, vnímejte je proto, prosím, pouze jako užitečnou pomůcku při výuce. Celá čítanka byla determinována snahou, aby, pokud to nebude nezbytně nutné (například u meziválečných směrů), nebyl jeden autor tříštěn do více kapitol. Proto se může stát, že datace ojedinělých textů není v souladu se začleněním do kapitoly. Jakožto učitel považuje autor tuto skutečnost za daleko menší zlo než "rozpitvat" spisovatele do nepřehledného množství oddílů. Časově nenáročné texty, obsahy všech uvedených prozaických děl, nespočet úkolů a námětů k diskusi.
Skladem máme celkem knihy Čítanka k Přehledu české literatury 20. století (2008).
Nákup knihy
Čítanka k Přehledu české literatury 20. století, Vladimír Prokop
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 34 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Čítanka k Přehledu české literatury 20. století
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vladimír Prokop
- Vydavatel
- O.K. - Soft
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- sešitová
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Tato čítanka je koncipována tak, aby vytvářela organický celek s publikací Přehled české literatury 20. století. Je proto logické, že nejen výběr, ale i chronologické řazení ukázek byly podřízeny tomuto titulu. Zcela záměrně nejsou v čítance zbytečně dlouhé prozaické texty, jejich rozsah respektuje časové možnosti v hodině českého jazyka. Otázky a náměty k diskusi, které doprovázejí každý celek, nejsou dogmatem, vnímejte je proto, prosím, pouze jako užitečnou pomůcku při výuce. Celá čítanka byla determinována snahou, aby, pokud to nebude nezbytně nutné (například u meziválečných směrů), nebyl jeden autor tříštěn do více kapitol. Proto se může stát, že datace ojedinělých textů není v souladu se začleněním do kapitoly. Jakožto učitel považuje autor tuto skutečnost za daleko menší zlo než "rozpitvat" spisovatele do nepřehledného množství oddílů. Časově nenáročné texty, obsahy všech uvedených prozaických děl, nespočet úkolů a námětů k diskusi.