Knihobot

Reklama: Jak dělat reklamu

Více o knize

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům

Nákup knihy

Reklama: Jak dělat reklamu, Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

Jazyk
Rok vydání
2010
Stav knihy
Dobrá
Cena
38 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu