Knihobot

Bez loga

Hodnocení knihy

4,7(29053)Ohodnotit

Více o knize

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Nákup knihy

Bez loga, Pavel Kaas, Naomi Klein

Jazyk
Rok vydání
2005,
Stav knihy
Dobrá
Cena
369 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,7
Výborná
29053 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.