Parametry
Kategorie
Více o knize
Deníkový román z bratislavského prostředí, který autor píšící pod pseudonymem vydával v autentickém čase na pokračování v internetovém časopise "inZine". [česky] "Pár nocí, které stály za zaznamenání" ze života mladého muže, který se po rozchodu se svými třemi partnerkami cítí náhle osamělý uprostřed davu i hektického společenského života. Příběh se odehrává především po bratislavských barech. S mírnou ironií vůči sobě a se sžíravým sarkasmem vůči ženám vůbec a vůči těm okolo sebe zejména líčí události, které během půl roku jeho život i jeho pocity trochu posunuly. Jeho životní dramata se odehrávají v dimenzích "chci ji, nechce mě", případně naopak, rozhovory se točí téměř výhradně kolem probíhajícího, případně z různých důvodů neprobíhajícího sexu a veškeré aktivity rovněž. Pocit deprimující osamělosti, plynoucí z hrdinova zavedeného a jinak zřejmě dobře fungujícího egocentrismu a z celé společnosti, v níž se pohybuje, je podám velmi autenticky, živě, čtivě. Dobře napsaný příběh kazí občasné hrubé gramatické "lapsy" překladatele. vavrovak
Nákup knihy
Půlnoční deník, Maxim E. Matkin
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 35 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Půlnoční deník
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Maxim E. Matkin
- Vydavatel
- Filip Trend
- Rok vydání
- 2003
- ISBN10
- 8086282260
- ISBN13
- 9788086282268
- Kategorie
- Světová próza
- První vydání
- 2002
- Původní název
- Polnočný denník
- Anotace
- Deníkový román z bratislavského prostředí, který autor píšící pod pseudonymem vydával v autentickém čase na pokračování v internetovém časopise "inZine". [česky] "Pár nocí, které stály za zaznamenání" ze života mladého muže, který se po rozchodu se svými třemi partnerkami cítí náhle osamělý uprostřed davu i hektického společenského života. Příběh se odehrává především po bratislavských barech. S mírnou ironií vůči sobě a se sžíravým sarkasmem vůči ženám vůbec a vůči těm okolo sebe zejména líčí události, které během půl roku jeho život i jeho pocity trochu posunuly. Jeho životní dramata se odehrávají v dimenzích "chci ji, nechce mě", případně naopak, rozhovory se točí téměř výhradně kolem probíhajícího, případně z různých důvodů neprobíhajícího sexu a veškeré aktivity rovněž. Pocit deprimující osamělosti, plynoucí z hrdinova zavedeného a jinak zřejmě dobře fungujícího egocentrismu a z celé společnosti, v níž se pohybuje, je podám velmi autenticky, živě, čtivě. Dobře napsaný příběh kazí občasné hrubé gramatické "lapsy" překladatele. vavrovak