Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 200 stránek
- 7 hodin čtení
Více o knize
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum
Nákup knihy
Marketing: Základy a principy, Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 99 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.