Doprava do Balíkovny jen za 49 Kč! 

Knihobot

Marketingový management destinací

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Parametry

ISBN
9788024737492
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2011, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
41 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketingový management destinací (2011).