Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Marketingový management destinací

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Parametry

ISBN
9788024737492
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2011, pevná

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
30 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023