Arogance: Největší příběh, který média nikdy nezveřejní
Autoři
Více o knize
Největší příběh, který média nikdy nezveřejní Volné pokračování knihy "Jak novináři manipulují" je opět kritikou americké mediální scény: dle autora jsou zcela neobjektivní informace amerických novinářů důsledkem jejich extrémního příklonu k levici. "Předpojatost v médiích není jen to, co je potřeba skrýt, ale paradoxně i to, co sdělovací prostředky skrývat nechtějí", říká autor, americký novinář a politický komentátor. Novináři předstírají, že liberální podjatost je mýtem vymyšleným pravicovými ideology. Problém tkví v bezzásadovosti a neupřímnosti těchto novinářů, v neschopnosti sjednat nápravu, kdy pravda vyplave na povrch a donutí provinilce nahlédnout na svou jednostrannost. Autorova teorie je ilustrována množstvím příkladů, celý text doplněn předmluvou Petra Hájka. Vydání první
Vydání
Stav
- Jako nová36 Kč
- Dobrá34 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 36 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Arogance: Největší příběh, který média nikdy nezveřejní (2009).