Ogilvy o reklamě
Autoři
Parametry
Více o knize
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.
Skladem máme celkem knihy Ogilvy o reklamě (2007).
Nákup knihy
Ogilvy o reklamě, David Ogilvy, Hana Škapová
- Vpisky / podtrhávání
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 1 066 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Ogilvy o reklamě
- Jazyk
- česky
- Autoři
- David Ogilvy, Hana Škapová
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2007
- ISBN10
- 8072611542
- ISBN13
- 9788072611546
- Kolekce
- Knihovna světového managementu
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,1 z 5
- Anotace
- Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.