McDonald´s - tak trochu jiná kultura?
Autoři
Více o knize
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald´s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald´s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.
Vydání
2006
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá199 Kč
- Poškozená178 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 199 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy McDonald´s - tak trochu jiná kultura? (2006).