Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Autoři
Parametry
Více o knize
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".
Skladem máme celkem knihy Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (2005).
Nákup knihy
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem, C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 37 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
- Jazyk
- česky
- Autoři
- C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072611267
- ISBN13
- 9788072611263
- Kolekce
- Knihovna světového managementu
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".