Knihobot

Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Více o knize

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".

Skladem máme celkem knihy Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (2005).

Nákup knihy

Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem, C. K. Prahalad, Venkatram Ramaswamy

Jazyk
Rok vydání
2005
Stav knihy
Dobrá
Cena
37 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu