Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Autoři

Více o knize

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty. Překlad z angličtiny Irena Grusová. Vyšlo v prestižní "Knihovně světového managementu".

Parametry

ISBN
9788072611263
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
45 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem (2005).