Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Skladem máme celkem knihy Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích : [metriky sociálních médií od A do Z] (2011).
Nákup knihy
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích : [metriky sociálních médií od A do Z], Jim Sterne
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 39 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích : [metriky sociálních médií od A do Z]
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jim Sterne
- Vydavatel
- Computer Press
- Vydavatel
- 2011
- ISBN10
- 8025133400
- ISBN13
- 9788025133408
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.