Parametry
Kategorie
Více o knize
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Nákup knihy
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích : [metriky sociálních médií od A do Z], Jim Sterne
- Jazyk
- Rok vydání
- 2011
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích : [metriky sociálních médií od A do Z]
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jim Sterne
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2011
- ISBN10
- 8025133400
- ISBN13
- 9788025133408
- Kategorie
- Marketing a PR
- První vydání
- 2010
- Původní název
- Social media metrics
- Anotace
- Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.