Management genderových vztahů
Autoři
Více o knize
Cílem publikace je začlenit problematiku vztahů mezi muži a ženami do teorie a praxe řízení organizací. Management genderových vztahů je v tomto kontextu definován jako disciplína, která je strategicky orientována na utváření a řízení organizací v souladu s principy rovnosti obou pohlaví. Vymezuje pojem genderově integrované organizace, metodiku jejího formování a vliv širšího kulturního prostředí na genderové vztahy, včetně možností uplatnění žen v managementu. Kniha je doplněna řadou příkladů a cvičení umožňujících praktický trénink dovedností, které souvisí s managementem genderových vztahů. Kniha je určena studentům ekonomických škol, personálním pracovníkům a všem těm, kteří se zajímají o otázky genderové rovnosti.
Vydání
2004
Stav
- Jako nováVyprodáno
- DobráVyprodáno
- Poškozená51 Kč
Nákup knihy
- Vpisky / podtrhávání
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 51 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023