Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Tato kniha prezentuje "základy" marketingu. Hlavním cílem bylo usnadnit studentům pochopení těchto velmi důležitých základů - "přístupnost" byla hlavním záměrem. Základy marketingu jsou zkrácenou verzí knihy Basic Marketing
Nákup knihy
Základy marketingu, Edmund Jerome Mc Carthy, Dana Bursíková, William D. Perreault
- Jazyk
- Rok vydání
- 1995,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 31 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Základy marketingu
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- Victoria Publishing
- Rok vydání
- 1995
- ISBN10
- 8085605295
- ISBN13
- 9788085605297
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Ostatní učebnice
- Anotace
- Tato kniha prezentuje "základy" marketingu. Hlavním cílem bylo usnadnit studentům pochopení těchto velmi důležitých základů - "přístupnost" byla hlavním záměrem. Základy marketingu jsou zkrácenou verzí knihy Basic Marketing