Školní vzdělávání v Německu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
V publikaci jsou představeny čtyři základní problémové okruhy, které se jeví jako zásadní v německém školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školství: a) evaluace vzdělávacího systému a vzdělávacích zařízení, b) raná podpora dětí a žáků, c) problematika imigrantů, d) výuka cizím jazykům dětí německých i dětí imigrantů. Tyto okruhy jsou zasazeny do širšího kontextu informací o Spolkové republice Německo, její vzdělávací politice, vzdělávacím systému a empirickém výzkumu školního vzdělávání v Německu. V závěrečné kapitole reaguje zahraniční spoluautor na témata, která jsou předmětem předchozích kapitol, a stručně upozorňuje i na některé další aktuální problémy německé vzdělávací politiky. Poskytuje tak na danou problematiku "pohled zevnitř", na rozdíl od "pohledu zvenku", který přinášejí čeští autoři. Publikace obsahuje rovněž implicitní i explicitní komparaci s českým školstvím.
Skladem máme celkem knihy Školní vzdělávání v Německu (2008).
Nákup knihy
Školní vzdělávání v Německu, Tomáš Janík, Věra Ježková, Botho von Knopp
- Jazyk
- Rok vydání
- 2008
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 119 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Školní vzdělávání v Německu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Janík, Věra Ježková, Botho von Knopp
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2008
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024615584
- ISBN13
- 9788024615585
- Kategorie
- Psychologie, Pedagogika
- Anotace
- V publikaci jsou představeny čtyři základní problémové okruhy, které se jeví jako zásadní v německém školním vzdělávání a jsou aktuální také pro rozvoj českého školství: a) evaluace vzdělávacího systému a vzdělávacích zařízení, b) raná podpora dětí a žáků, c) problematika imigrantů, d) výuka cizím jazykům dětí německých i dětí imigrantů. Tyto okruhy jsou zasazeny do širšího kontextu informací o Spolkové republice Německo, její vzdělávací politice, vzdělávacím systému a empirickém výzkumu školního vzdělávání v Německu. V závěrečné kapitole reaguje zahraniční spoluautor na témata, která jsou předmětem předchozích kapitol, a stručně upozorňuje i na některé další aktuální problémy německé vzdělávací politiky. Poskytuje tak na danou problematiku "pohled zevnitř", na rozdíl od "pohledu zvenku", který přinášejí čeští autoři. Publikace obsahuje rovněž implicitní i explicitní komparaci s českým školstvím.