Více o knize
• Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? • Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? • Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost? Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům. Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd.
Nákup knihy
Manipulace a propaganda: Na pozadí současné informační války, Jozef Ftorek
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Manipulace a propaganda: Na pozadí současné informační války
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jozef Ftorek
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2017
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8027106052
- ISBN13
- 9788027106059
- Hodnocení
- 4,4 z 5
- Anotace
- • Nebojíte se hledat odpovědi na nepříjemné, možná až nebezpečné otázky? • Přemýšlíte, kdo jsou ti, kteří v pozadí „tahají za nitky“? • Zajímá vás, nakolik rozhoduje o závažných veřejných záležitostech sama veřejnost? Autor odkrývá současnou praxi ovlivňování veřejného mínění pomocí mediální manipulace a propagandy. Nabízí čtenáři řešení, jak hodnotit události tak, aby se nestal obětí informační války, a řeší otázku, proč jinak rozumní lidé často zcela iracionálně a pudově souhlasí s politikou, která jde proti jejich občanským, politickým i ekonomickým zájmům. Kniha by neměla uniknout lidem, kterým není lhostejné, co se ve společnosti kolem nich děje, ale i těm, kteří se zabývají sběrem, distribucí, analýzou a výkladem informací, zejména novinářům, specialistům vztahů s veřejností (PR), pedagogům a studentům společenských věd.