Přesně tuhle si přidáte do košíku
Více o knize
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.
Nákup knihy
Marketing při utváření podnikové strategie, Karel Havlíček, Milan Kašík
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 108 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing při utváření podnikové strategie
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karel Havlíček, Milan Kašík
- Vydavatel
- Vysoká škola finanční a správní
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8074080609
- ISBN13
- 9788074080609
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Učebnice
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.