Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně; reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž prostorové, sociální, politické, kulturní, environmentální, právní a informační souvislosti podnikání v globalizovaném světě. „Text publikace je zpracován na potřebné odborné úrovni, srozumitelným jej však shledají i čtenáři z řad studentů a široké veřejnosti. Vydání publikace představuje záslužný počin, který ocení jak zájemci o přehledný text nabízející široké spektrum informací o podnikání v globalizovaném prostředí, tak podnikatelé, kteří výzvám globalizace reálně čelí. Celkově lze velmi pozitivně hodnotit aktivitu autorského kolektivu, který připravil monografii s názvem ‚Podnikání v globalizovaném světě‘ k tisku. Lze důvodně předpokládat zájem nejen ze strany široké odborné veřejnosti, ale i studentů VŠ a SŠ se zaměřením na předmětnou oblast.“
Nákup knihy
Podnikání v globalizovaném světě, František Janatka
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 276 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Podnikání v globalizovaném světě
- Jazyk
- česky
- Autoři
- František Janatka
- Vydavatel
- Wolters Kluwer (ČR)
- Rok vydání
- 2017
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8075527542
- ISBN13
- 9788075527547
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Kniha představuje praktickou učební pomůcku zejména pro studenty ekonomických oborů. Autoři v knize vykládají vztah podnikání a globalizace velmi komplexně; reflektují nejen finanční a ekonomické, ale rovněž prostorové, sociální, politické, kulturní, environmentální, právní a informační souvislosti podnikání v globalizovaném světě. „Text publikace je zpracován na potřebné odborné úrovni, srozumitelným jej však shledají i čtenáři z řad studentů a široké veřejnosti. Vydání publikace představuje záslužný počin, který ocení jak zájemci o přehledný text nabízející široké spektrum informací o podnikání v globalizovaném prostředí, tak podnikatelé, kteří výzvám globalizace reálně čelí. Celkově lze velmi pozitivně hodnotit aktivitu autorského kolektivu, který připravil monografii s názvem ‚Podnikání v globalizovaném světě‘ k tisku. Lze důvodně předpokládat zájem nejen ze strany široké odborné veřejnosti, ale i studentů VŠ a SŠ se zaměřením na předmětnou oblast.“