Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Parametry

Více o knize

Logistika jako předmět činnosti se v současné době dostává stále větší měrou do centra pozornosti. Je to zákonité - obchod se liberalizuje, trh zmenšuje, vznikají podniky na celosvětové bázi a informační technologie se vyvíjejí téměř raketovou rychlostí. Stále však na prvním místě stojí zákazník a jeho spokojenost. Právě proto se stejnojmenná kniha zabývá danou problematikou především z pohledu zákazníka.Zdůrazňuje marketingové aspekty, ale zároveň si všímá všech dalších oblastí podnikání a začleňuje logistiku do kontextu celkové strategie podniku.

Vydání

Nákup knihy

Logistika, Douglas M. Lambert, James R. Stock, Lisa M. Ellram

Jazyk
Rok vydání
2005
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
368 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu