Parametry
Více o knize
Logistika jako předmět činnosti se v současné době dostává stále větší měrou do centra pozornosti. Je to zákonité - obchod se liberalizuje, trh zmenšuje, vznikají podniky na celosvětové bázi a informační technologie se vyvíjejí téměř raketovou rychlostí. Stále však na prvním místě stojí zákazník a jeho spokojenost. Právě proto se stejnojmenná kniha zabývá danou problematikou především z pohledu zákazníka.Zdůrazňuje marketingové aspekty, ale zároveň si všímá všech dalších oblastí podnikání a začleňuje logistiku do kontextu celkové strategie podniku.
Nákup knihy
Logistika, Douglas M. Lambert, James R. Stock, Lisa M. Ellram
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Logistika
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- CP Books
- Vydavatel
- 2005
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025105040
- ISBN13
- 9788025105047
- Kolekce
- Praxe manažera
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Logistika jako předmět činnosti se v současné době dostává stále větší měrou do centra pozornosti. Je to zákonité - obchod se liberalizuje, trh zmenšuje, vznikají podniky na celosvětové bázi a informační technologie se vyvíjejí téměř raketovou rychlostí. Stále však na prvním místě stojí zákazník a jeho spokojenost. Právě proto se stejnojmenná kniha zabývá danou problematikou především z pohledu zákazníka.Zdůrazňuje marketingové aspekty, ale zároveň si všímá všech dalších oblastí podnikání a začleňuje logistiku do kontextu celkové strategie podniku.