Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Kniha Marketing kultury se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.

Parametry

ISBN
9788087500170
Nakladatelství
VeRBuM

Kategorie

Vydání

2012, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
273 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023