Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Více o knize

MIKROEKONOMIE – zabývá se jednotlivými trhy a zkoumá rozhodování jednotlivých domácností a firem, nejdůležitější jsou: 1. Domácnosti – jsou vlastníky (domácích) výrobních faktorů a nakupují na trhu výrobky a služby pro uspokojení svých potřeb, tyto výrobky a služby nakupují za důchody (příjmy) z prodeje výrobních faktorů 2. Firmy – vyrábějí a nabízejí na trhu statky a služby, hlavním cílem firem je dlouhodobé dosahování zisků 3. Stát – vstupuje na trh jako specifický subjekt, může být v pozici prodávajícího i kupujícího

Nákup knihy

Mikroekonomie I, Radim Valenčík, Petr Wawrosz, Rafik Bedretdinov

  • Vpisky / podtrhávání
Jazyk
Rok vydání
2009,
Stav knihy
Poškozená
Cena
33 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu