3ds max 5 Podrobná příručka
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Naučte se pracovat v jednom z nejkvalitnějších a nejpopulárnějších programů určených pro 3D modelování a animace. Zkušený autor vás provede v několika lekcích postupy zaměřenými na konkrétní praktické úlohy. Jednotlivé projekty pomohou začínajícím výtvarníkům, pracujícím v programu 3ds max, usnadnit vstup do světa tvorby realisticky vyhlížejících objektů 3D her, 3D grafických návrhů pro web, tvorby modelů architektury a podobně. V jednotlivých tutoriálech se naučíte všechny potřebné kroky, od základů modelování až po správné nasvícení scény. Mimo jiné vymodelujete středověkou ulici, interiér domu nebo jednoduché vozítko. V knize najdete i popis pokročilých nástrojů, jako je Global Illumination nebo Radiosity lighting. Důraz je kladen i na efektivní využití nástrojů a správnou organizaci práce. Naučíte se: - dobře zorganizovat a rychle zvládnout i složitější postupy 3D modelování - práci s materiály a jejich správnou aplikaci na povrch objektů - nové animační techniky umožňující lepší simulace dynamiky pohybu - správné nasvícení scény - a mnohé další O autorovi: Ted Boardman je jedním ze dvanácti autorizovaných specialistů firmy Discreet, kteří se zabývají výukou programu 3ds max pro architekty, televizní pracovníky, reklamní grafiky nebo tvůrce počítačových her. Ve svých přednáškách klade důraz zejména na efektivitu a produktivitu práce s tímto programem.
Skladem máme celkem knihy 3ds max 5 Podrobná příručka (2004).
Nákup knihy
3ds max 5 Podrobná příručka, Ted Boardman
- Chybí CD / přílohy
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 192 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- 3ds max 5 Podrobná příručka
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ted Boardman
- Rok vydání
- 2004
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072267981
- ISBN13
- 9788072267989
- Kategorie
- Počítače, IT, programování
- Anotace
- Naučte se pracovat v jednom z nejkvalitnějších a nejpopulárnějších programů určených pro 3D modelování a animace. Zkušený autor vás provede v několika lekcích postupy zaměřenými na konkrétní praktické úlohy. Jednotlivé projekty pomohou začínajícím výtvarníkům, pracujícím v programu 3ds max, usnadnit vstup do světa tvorby realisticky vyhlížejících objektů 3D her, 3D grafických návrhů pro web, tvorby modelů architektury a podobně. V jednotlivých tutoriálech se naučíte všechny potřebné kroky, od základů modelování až po správné nasvícení scény. Mimo jiné vymodelujete středověkou ulici, interiér domu nebo jednoduché vozítko. V knize najdete i popis pokročilých nástrojů, jako je Global Illumination nebo Radiosity lighting. Důraz je kladen i na efektivní využití nástrojů a správnou organizaci práce. Naučíte se: - dobře zorganizovat a rychle zvládnout i složitější postupy 3D modelování - práci s materiály a jejich správnou aplikaci na povrch objektů - nové animační techniky umožňující lepší simulace dynamiky pohybu - správné nasvícení scény - a mnohé další O autorovi: Ted Boardman je jedním ze dvanácti autorizovaných specialistů firmy Discreet, kteří se zabývají výukou programu 3ds max pro architekty, televizní pracovníky, reklamní grafiky nebo tvůrce počítačových her. Ve svých přednáškách klade důraz zejména na efektivitu a produktivitu práce s tímto programem.