Knihobot

Volební kampaně 2013

Autoři

Více o knize

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.

Parametry

ISBN
9788074850264
Nakladatelství
Barrister & Principal

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
68 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Volební kampaně 2013 (2014).