Knihobot

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Hodnocení knihy

4,3(239795)Ohodnotit

Více o knize

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.

Nákup knihy

Jak z dobré firmy udělat skvělou, Jim Collins

Jazyk
Rok vydání
2008,
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
365 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,3
Velmi dobrá
239795 Hodnocení
k***@g***.com

Tahle kniha mě opravdu nadchla! Ze všech knih od Collinse je tahle jednoznačně nejzajímavější a nejužitečnější. Našla jsem v ní spoustu věcí, které si odnáším pro sebe. Rozhodně doporučuju.

Adam
Recenze obsahuje spoilery.

I don't think this book was the greatest, though I did find parts of it interesting. The author discusses habits that successful companies use, such as avoiding negative people and sticking with what works, which are logical ideas. However, I had two main issues: first, the book is too long and repetitive, and I would have preferred a more concise version. While the examples were helpful, the lengthy explanations often made things confusing. Second, the author's methodology is questionable, as he relies on a "panning for gold" approach without scientific data, which makes me skeptical of his conclusions. His prediction that companies will fail if they stop following his principles seems overly simplistic and doesn't account for other factors that contribute to success or failure. Overall, while the book starts strong, I became bored by the end and worry that some companies might overvalue its advice while ignoring other crucial elements.