Malý výkladový slovník marketingu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
2.rozšířené vydání Slovník je určen všem, kteří chtějí být informováni o aktuálních otázkách a pojmech marketingu.
Skladem máme celkem knihy Malý výkladový slovník marketingu (1999).
Nákup knihy
Malý výkladový slovník marketingu, Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Jazyk
- Rok vydání
- 1999
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 17 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Malý výkladový slovník marketingu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Gustav Tomek, Věra Vávrová
- Vydavatel
- A plus
- Rok vydání
- 1999
- ISBN10
- 8090251412
- ISBN13
- 9788090251410
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- 2.rozšířené vydání Slovník je určen všem, kteří chtějí být informováni o aktuálních otázkách a pojmech marketingu.