Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/4

Hudba v reklamě

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.

Parametry

ISBN
9788087500514
Nakladatelství
VeRBuM (Zlín)

Kategorie

Vydání

2014, pevná

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.