Parametry
Kategorie
Více o knize
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.: Marketing ve zdravotnictví. Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví. Autor zde soustřeďuje informace, které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví, a ukazuje na některé specifické problémy, aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing ve zdravotnictví
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jaroslav Zlámal
- Rok vydání
- 2006
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8070134410
- ISBN13
- 9788070134412
- Kategorie
- Zdraví / Medicína / Lékařství
- Anotace
- Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.: Marketing ve zdravotnictví. Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví. Autor zde soustřeďuje informace, které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví, a ukazuje na některé specifické problémy, aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu.