Přesně tuhle si přidáte do košíku
Více o knize
Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.
Nákup knihy
Značka - od vize k vyšším ziskům, Leslie De Chernatony
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 163 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Značka - od vize k vyšším ziskům
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Leslie De Chernatony
- Vydavatel
- Computer Press (CP Books)
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8025120074
- ISBN13
- 9788025120071
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- První vydání
- 2001
- Původní název
- From brand vision to brand evaluation
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.