Marketing
Autoři
Parametry
Více o knize
Marcela Zamazalová: Marketing - 2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž můžeme říct o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky a současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace a Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Skladem máme celkem knihy Marketing (2010).
Nákup knihy
Marketing, Marcela Zamazalová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Marcela Zamazalová
- Vydavatel
- C.H. Beck
- Rok vydání
- 2010
- ISBN10
- 8074001156
- ISBN13
- 9788074001154
- Kolekce
- Beckovy ekonomické učebnice
- Kategorie
- Marketing a PR, Ostatní učebnice
- Anotace
- Marcela Zamazalová: Marketing - 2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž můžeme říct o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky a současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace a Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.