Knihobot

Marketing

Autoři

Více o knize

Marcela Zamazalová: Marketing - 2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž můžeme říct o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky a současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace a Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.

Parametry

ISBN
9788074001154
Nakladatelství
C.H. Beck

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
102 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketing (2010).