Knihobot

Marketing služeb

Parametry

Kategorie

Kolekce
Manažer

Více o knize

Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.

Nákup knihy

Marketing služeb, Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková

  • Vpisky / podtrhávání
Jazyk
Rok vydání
2001
Stav knihy
Poškozená
Cena
63 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu