Knihobot
1/5

Marketing služeb

Autoři

Více o knize

Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.

Parametry

ISBN
9788071699958
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2001

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.