Herecké techniky a zdroje herecké tvorby
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
V nové barvě obálky (oranžové) je ve druhém nezměněném vydání znovu po 9 letech nabízen stále žádaný titul asi nejúspěšnější herecké příručky u nás. Autor – doc. Václav Martinec – byl nejen osobitým režisérem a choreografem, který se do dějin českého divadla zapsal zejména účastí na aktivitách neoficiálního Bílého divadla (1969–1971) a založením souboru Křesadlo (1971–1975), ale působil jako úspěšný učitel herectví – na brněnské JAMU, pražské AMU, na Vyšší odborné škole herecké v Praze 4-Michli a ve vlastních kursech. Publikace obsahuje i doporučený výběr literatury ke studiu herectví. Vítězslava Šrámková v Amatérské scéně o knize napsala: „Je to publikace zcela zásadní nejen pro všechny adepty herectví a herce profesionální i amatérské, ale i pro všechny milovníky divadla. Je totiž vzrušující sledovat Martincovu filozofii tvůrčího divadelního procesu, a i když práce k tomu není určena, lze ji z tohoto důvodu přečíst jedním dechem, od začátku do konce. Přiznám se, že se mi to stalo.“
Nákup knihy
Herecké techniky a zdroje herecké tvorby, Václav Martinec
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 133 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Herecké techniky a zdroje herecké tvorby
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Václav Martinec
- Vydavatel
- Pražská scéna
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8086102475
- ISBN13
- 9788086102474
- Kategorie
- Učebnice, Umění / Kultura
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- V nové barvě obálky (oranžové) je ve druhém nezměněném vydání znovu po 9 letech nabízen stále žádaný titul asi nejúspěšnější herecké příručky u nás. Autor – doc. Václav Martinec – byl nejen osobitým režisérem a choreografem, který se do dějin českého divadla zapsal zejména účastí na aktivitách neoficiálního Bílého divadla (1969–1971) a založením souboru Křesadlo (1971–1975), ale působil jako úspěšný učitel herectví – na brněnské JAMU, pražské AMU, na Vyšší odborné škole herecké v Praze 4-Michli a ve vlastních kursech. Publikace obsahuje i doporučený výběr literatury ke studiu herectví. Vítězslava Šrámková v Amatérské scéně o knize napsala: „Je to publikace zcela zásadní nejen pro všechny adepty herectví a herce profesionální i amatérské, ale i pro všechny milovníky divadla. Je totiž vzrušující sledovat Martincovu filozofii tvůrčího divadelního procesu, a i když práce k tomu není určena, lze ji z tohoto důvodu přečíst jedním dechem, od začátku do konce. Přiznám se, že se mi to stalo.“