Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
Nákup knihy
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru, Jan Halada
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Halada
- Vydavatel
- Karolinum
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024630753
- ISBN13
- 9788024630755
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.