Koktáš? Nezoufej! : fakta a mýty o koktavosti, jak s rodiči, ve škole, s přáteli, jak pomoci
Autoři
Parametry
Více o knize
Jedná se o překlad publikace z produkce Stuttering Foundation of America, což je světově respektovaná nevýdělečná organizace zabývající se již od roku 1947 prevencí a terapií koktavosti. Publikace se zabývá generací pubescentů, kteří obzvláště citlivě a emotivně reagují na problémy narušené komunikační schopnosti. Přístupným a nesentimentálním způsobem se skupina specialistů – z velké části s osobní zkušeností s koktavostí – snaží vést adolescenty k adekvátnímu a realistickému pohledu na řečový problém, a to ve vztahu k rodině, přátelům, škole i sobě samým. Rezultátem je výzva k hledání řešení narušené plynulosti řeči především osobní angažovaností, s oporou v pomoci fundovaných odborníků. Kniha je určena především pro učitele základních a středních škol, studenty pedagogických a filosofických fakult, logopedy, psychology, psychoterapeuty, sociální pracovníky, pracovníky z oblasti tzv.pomáhajících profesí, ale i rodiče adolescentů s narušením plynulosti řeči, adolescenty s narušením komunikační schopnosti.
Nákup knihy
Koktáš? Nezoufej! : fakta a mýty o koktavosti, jak s rodiči, ve škole, s přáteli, jak pomoci, Jane H. Fraser, William H. William Hughes Perkins
- Vpisky / podtrhávání
- Flíčky
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 119 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Koktáš? Nezoufej! : fakta a mýty o koktavosti, jak s rodiči, ve škole, s přáteli, jak pomoci
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jane H. Fraser, William H. William Hughes Perkins
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2007
- ISBN10
- 8024723301
- ISBN13
- 9788024723303
- Kolekce
- Pedagogika
- Kategorie
- Pedagogika, Psychologie
- Anotace
- Jedná se o překlad publikace z produkce Stuttering Foundation of America, což je světově respektovaná nevýdělečná organizace zabývající se již od roku 1947 prevencí a terapií koktavosti. Publikace se zabývá generací pubescentů, kteří obzvláště citlivě a emotivně reagují na problémy narušené komunikační schopnosti. Přístupným a nesentimentálním způsobem se skupina specialistů – z velké části s osobní zkušeností s koktavostí – snaží vést adolescenty k adekvátnímu a realistickému pohledu na řečový problém, a to ve vztahu k rodině, přátelům, škole i sobě samým. Rezultátem je výzva k hledání řešení narušené plynulosti řeči především osobní angažovaností, s oporou v pomoci fundovaných odborníků. Kniha je určena především pro učitele základních a středních škol, studenty pedagogických a filosofických fakult, logopedy, psychology, psychoterapeuty, sociální pracovníky, pracovníky z oblasti tzv.pomáhajících profesí, ale i rodiče adolescentů s narušením plynulosti řeči, adolescenty s narušením komunikační schopnosti.