Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autoři

Více o knize

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se marketingová řeč používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.

Parametry

ISBN
9788071685043
Nakladatelství
Fortuna

Kategorie

Vydání

1998

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
35 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Slovník základních pojmů z marketingu a managementu (1998).