Knihobot
1/4

Jazyková dynamika současné publicistiky

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji, který je reakcí na politické, ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací, jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů, zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin. Jazykový materiál byl excerpován v letech 1990 – 2009 z českých deníků Mladá fronta DNES, Právo, Lidové noviny, Hospodářské noviny, z dnes již zaniklého Svobodného slova a také z Blesku a Aha. Cílem této monografie bylo nejen shromážděný materiál utřídit, nýbrž i naznačit možnosti zpracování souboru jazykových inovací sledovaných v průběhu delšího období.

Parametry

ISBN
9788074200076
Nakladatelství
ARSCI

Kategorie

    Vydání

    2010, měkká

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.