Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Vítězný tah: Jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům

Autoři

Více o knize

Kniha specialisty na problematiku hodnoty pro zákazníka ukazuje, že k získání a udržení zákazníků je třeba nejen uspokojovat jejich očekávání, ale v mnohém je předčit. Dokazuje, že tajemství úspěchu při poskytování služeb spočívá právě v mistrovském zvládnutí oné "koncovky". Inspirativní příručka, která se opírá o řadu praktických příkladů z různých odvětví, je určena především obchodním manažerům a všem, kteří chtějí poskytovat takové služby, jež budou zákazníci opakovaně vyhledávat a dále doporučovat. Překlad z angličtiny Aleš Lisa.

Parametry

ISBN
9788072612468
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2012

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.