Více o knize
Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy. Osvojte si metody výborně využitelné v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí této publikace praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí při interpretaci výsledků finanční analýzy. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikaci je možné použít jako základní studijní literaturu na středních a vysokých školách, ale je určena také pro širokou podnikatelskou veřejnost. Vždyť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát svou skutečnou finanční situaci.
Nákup knihy
Finanční analýza, Petra Růčková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 114 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Finanční analýza
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Petra Růčková
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024755343
- ISBN13
- 9788024755342
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Naučte se, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy. Osvojte si metody výborně využitelné v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to analýzu poměrovými ukazateli. Na rozdíl od jiných podobně zaměřených publikací je součástí této publikace praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst a upozorňuje na možná úskalí při interpretaci výsledků finanční analýzy. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikaci je možné použít jako základní studijní literaturu na středních a vysokých školách, ale je určena také pro širokou podnikatelskou veřejnost. Vždyť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát svou skutečnou finanční situaci.