Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace přibližuje teorii a praxi marketingu pokročilejším čtenářům. Zakladatel vysokoškolské výuky marketingu v německy mluvících zemích rozebírá strategie obchodního odvětví v nejrůznějších podmínkách trhu. Typické marketingové koncepce prezentuje nejen z pohledu výrobce, nýbrž i z hlediska zprostředkovatele.
Skladem máme celkem knihy Marketing management (1996).
Nákup knihy
Marketing management, H. Meffert
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 16 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing management
- Jazyk
- česky
- Autoři
- H. Meffert
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 1996
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8071693294
- ISBN13
- 9788071693291
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- První vydání
- 1994
- Původní název
- Marketing - Management
- Anotace
- Publikace přibližuje teorii a praxi marketingu pokročilejším čtenářům. Zakladatel vysokoškolské výuky marketingu v německy mluvících zemích rozebírá strategie obchodního odvětví v nejrůznějších podmínkách trhu. Typické marketingové koncepce prezentuje nejen z pohledu výrobce, nýbrž i z hlediska zprostředkovatele.