Marketing management
Autoři
Parametry
Více o knize
Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků
Skladem máme celkem knihy Marketing management (2001).
Nákup knihy
Marketing management, Philip Kotler
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 313 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketing management
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Philip Kotler
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2001
- ISBN10
- 8024700166
- ISBN13
- 9788024700168
- Kolekce
- Profesionál
- Kategorie
- Marketing a PR, Skripta a vysokoškolské učebnice
- Hodnocení
- 4,9 z 5
- Anotace
- Základní učebnice marketingu a marketingového řízení reaguje na globální civilizační a podnikatelské trendy, zachycuje zásadní dopady rozvoje informačních a komunikačních technologií, médií a e-businessu na řízení a ekonomiku firmy. Autor vysvětluje pojmy marketingu, principy marketingového řízení, způsob analyzování marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů, způsob projektování marketingových strategií, plánování marketingových programů i hodnocení a kontrolu výsledků