Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Parametry
- 788 stránek
- 28 hodin čtení
Více o knize
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).
Skladem máme celkem knihy Marketing management (2007).
Nákup knihy
Marketing management, Philip Kotler, Kevin Lane Keller
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 289 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.