O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
Autoři
Parametry
Více o knize
Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií.
Nákup knihy
O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review, Tomáš Piňos
- Jazyk
- Rok vydání
- 2019
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Piňos
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2019
- ISBN10
- 807261567x
- ISBN13
- 9788072615674
- Kolekce
- Knihovna světového managementu
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Revue, která tentokrát přináší čtenářům postřehy a názory nejlepších světových kapacit v oblasti marketingových strategií.