Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

O značkách

Autoři

Více o knize

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.

Parametry

ISBN
9788025701584
Nakladatelství
Argo : Dokořán

Kategorie

Vydání

2009, pevná s přebalem

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
234 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023