Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Autoři začínají varováním, když na příkladu hudebního vydavatelství Bonton představují internet jako možnou hrozbu pro existenci řady firem. Současně ale naznačují, jak se z hrozby může stát příležitost. Mezi oběma póly oscilují i další kapitoly. Autoři v nich popisují rovněž aktuální trendy, které se projevují v současném internetovém kvasu. Vidí je na pozadí globálního vývoje a současně je konfrontují s domácí realitou. V nejednom případě přicházejí s novými či málo známými poznatky nebo souvislostmi. Dokonce i ti, kteří patří k čelným protagonistům českého internetu a jejichz činy představují inspiraci i stavební materiál této knihy, najdou v publikaci nové postřehy týkající se třeba i jejich kolegů či konkurentů. Zaujetí autorů pro internet je zjevné, nebrání jim však v tom, aby nepřipomněli, že základní pravidla obchodu zůstávají stejná. V případě neúspěšného obchodování půjde stále jen o špatný obchod, i když se bude provozovat on-line.
Skladem máme celkem knihy Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba (2000).
Nákup knihy
Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba, Vladimír Vrabec, Jaroslav Winter
- Jazyk
- Rok vydání
- 2000
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 28 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Vladimír Vrabec, Jaroslav Winter
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2000
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072610260
- ISBN13
- 9788072610266
- Kategorie
- Počítače, IT, programování, Pedagogika
- Anotace
- Autoři začínají varováním, když na příkladu hudebního vydavatelství Bonton představují internet jako možnou hrozbu pro existenci řady firem. Současně ale naznačují, jak se z hrozby může stát příležitost. Mezi oběma póly oscilují i další kapitoly. Autoři v nich popisují rovněž aktuální trendy, které se projevují v současném internetovém kvasu. Vidí je na pozadí globálního vývoje a současně je konfrontují s domácí realitou. V nejednom případě přicházejí s novými či málo známými poznatky nebo souvislostmi. Dokonce i ti, kteří patří k čelným protagonistům českého internetu a jejichz činy představují inspiraci i stavební materiál této knihy, najdou v publikaci nové postřehy týkající se třeba i jejich kolegů či konkurentů. Zaujetí autorů pro internet je zjevné, nebrání jim však v tom, aby nepřipomněli, že základní pravidla obchodu zůstávají stejná. V případě neúspěšného obchodování půjde stále jen o špatný obchod, i když se bude provozovat on-line.