Internet - podnikatelská příležitost, nebo hrozba
Autoři
Více o knize
Autoři začínají varováním, když na příkladu hudebního vydavatelství Bonton představují internet jako možnou hrozbu pro existenci řady firem. Současně ale naznačují, jak se z hrozby může stát příležitost. Mezi oběma póly oscilují i další kapitoly. Autoři v nich popisují rovněž aktuální trendy, které se projevují v současném internetovém kvasu. Vidí je na pozadí globálního vývoje a současně je konfrontují s domácí realitou. V nejednom případě přicházejí s novými či málo známými poznatky nebo souvislostmi. Dokonce i ti, kteří patří k čelným protagonistům českého internetu a jejichz činy představují inspiraci i stavební materiál této knihy, najdou v publikaci nové postřehy týkající se třeba i jejich kolegů či konkurentů. Zaujetí autorů pro internet je zjevné, nebrání jim však v tom, aby nepřipomněli, že základní pravidla obchodu zůstávají stejná. V případě neúspěšného obchodování půjde stále jen o špatný obchod, i když se bude provozovat on-line.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá36 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 36 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023