Úterní poledne
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Manifest lásky, zrcadlo duše začínajícího spisovatele, nebo učebnice sexuálního poblouznění?Greg Sydor od mládí netouží po ničem jiném než se stát spisovatelem, psaní je pro něj nezbytností. New York, místo, které zrodilo tolik proslulých autorů, je mu inspirací i prokletím. Jeho schopnost tvořit zcela závisí na Jennifer, nevyzpytatelné ženě, která náhle vstoupí do jeho života. Počáteční lehkost se rozplývá ve vztahovém čtyřúhelníku a ústí v osudové drama. Psaní i nepsaní, první zkušenosti s láskou i vnitřní temnotou se odrážejí v zápolení reality a textů – dialogů, dopisů, záznamů snů, knih v knize. To vše čtenáři nabízí vodítko, jakým směrem se vírem událostí prodírat, nebo zda jen stanout na rozcestí a vyčkat, kam ho děj posune. Nic a nikdo zde není jednoznačný, události nejsou plochými či bezzvukými záznamy děje, postavy nejsou předvídatelné loutky: naopak, v originálních i archetypálních maskách se zjeví čtenáři v takovém obrazu, který si sám poskládá.Faustovský mýtus zasazený do New Yorku? Co je skutečné a co jsou jen slova? Kde leží hranice mezi citlivostí a otupělostí? Čtyři postavy, nebo jen tváře lásky?
Nákup knihy
Úterní poledne, Tomáš Král
- Jazyk
- Rok vydání
- 2023
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Úterní poledne
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tomáš Král
- Vydavatel
- Togga
- Rok vydání
- 2023
- Vazba
- pevná s přebalem
- ISBN10
- 8074762661
- ISBN13
- 9788074762666
- Kategorie
- Česká próza
- Anotace
- Manifest lásky, zrcadlo duše začínajícího spisovatele, nebo učebnice sexuálního poblouznění?Greg Sydor od mládí netouží po ničem jiném než se stát spisovatelem, psaní je pro něj nezbytností. New York, místo, které zrodilo tolik proslulých autorů, je mu inspirací i prokletím. Jeho schopnost tvořit zcela závisí na Jennifer, nevyzpytatelné ženě, která náhle vstoupí do jeho života. Počáteční lehkost se rozplývá ve vztahovém čtyřúhelníku a ústí v osudové drama. Psaní i nepsaní, první zkušenosti s láskou i vnitřní temnotou se odrážejí v zápolení reality a textů – dialogů, dopisů, záznamů snů, knih v knize. To vše čtenáři nabízí vodítko, jakým směrem se vírem událostí prodírat, nebo zda jen stanout na rozcestí a vyčkat, kam ho děj posune. Nic a nikdo zde není jednoznačný, události nejsou plochými či bezzvukými záznamy děje, postavy nejsou předvídatelné loutky: naopak, v originálních i archetypálních maskách se zjeví čtenáři v takovém obrazu, který si sám poskládá.Faustovský mýtus zasazený do New Yorku? Co je skutečné a co jsou jen slova? Kde leží hranice mezi citlivostí a otupělostí? Čtyři postavy, nebo jen tváře lásky?