Strategické řízení značky
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Studie významných manažerů světových firem z oboru brand managementu přibližuje problém na konkrétních příkladech z jejich praxe. Text se soustřeďuje na definici problému, jeho analýzu, návrhy variant řešení, výběr optimálního řešení a rozhodnutí.
Skladem máme celkem knihy Strategické řízení značky (2003).
Nákup knihy
Strategické řízení značky, Marie Přibová, George Tesar
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 51 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategické řízení značky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Marie Přibová, George Tesar
- Vydavatel
- Professional Publishing
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 808641938X
- ISBN13
- 9788086419381
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Studie významných manažerů světových firem z oboru brand managementu přibližuje problém na konkrétních příkladech z jejich praxe. Text se soustřeďuje na definici problému, jeho analýzu, návrhy variant řešení, výběr optimálního řešení a rozhodnutí.