Parametry
Kategorie
Více o knize
O (ne)výchově ve 21. století Více výhod, či úskalí? Kniha je psána nejen pro ženy. Děti prý nepotřebují výchovu, mnohdy slýchám. Potřebují podporu, rozvíjení vůle, vědomí vlastní hodnoty a hodnoty lidí kolem, hodnoty přírody i věcí. Žádná ultimáta, ale zajištění bezpečí, prostoru pro posouvání dovedností a moudrosti. Takové mistrovské kousky často nedokážeme mi dospělí. Je to tedy možné naučit děti? Je takový přístup vůbec správný? Zažila jsem děti z různých koutů světa, nejvíc však “ty naše”. V knize jsem se snažila co nejstručněji a nejvýstižněji shrnout pohledy na nejdůležitější milníky vývoje lidské bytosti vyplývající z více jak dvaceti let práce s dětmi i dospělými a několika zdrojů širšího okolí. Každý jsme originál a zároveň existují přístupy, které snad zajistí prostor pro vnitřně šťastné, klidné a zdravě sebevědomé dítě.
Nákup knihy
O (ne)výchově ve 21. století : více výhod, či úskalí? : psáno nejen pro ženy, Barbora Tybitanclová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2022
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 35 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- O (ne)výchově ve 21. století : více výhod, či úskalí? : psáno nejen pro ženy
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Barbora Tybitanclová
- Vydavatel
- Barbora Tybitanclová
- Rok vydání
- 2022
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8011011316
- ISBN13
- 9788011011314
- Kategorie
- Mateřství a rodičovství
- Anotace
- O (ne)výchově ve 21. století Více výhod, či úskalí? Kniha je psána nejen pro ženy. Děti prý nepotřebují výchovu, mnohdy slýchám. Potřebují podporu, rozvíjení vůle, vědomí vlastní hodnoty a hodnoty lidí kolem, hodnoty přírody i věcí. Žádná ultimáta, ale zajištění bezpečí, prostoru pro posouvání dovedností a moudrosti. Takové mistrovské kousky často nedokážeme mi dospělí. Je to tedy možné naučit děti? Je takový přístup vůbec správný? Zažila jsem děti z různých koutů světa, nejvíc však “ty naše”. V knize jsem se snažila co nejstručněji a nejvýstižněji shrnout pohledy na nejdůležitější milníky vývoje lidské bytosti vyplývající z více jak dvaceti let práce s dětmi i dospělými a několika zdrojů širšího okolí. Každý jsme originál a zároveň existují přístupy, které snad zajistí prostor pro vnitřně šťastné, klidné a zdravě sebevědomé dítě.